Frankofilna decha

Dostałam kolejną zużytą deskę  kuchenną do ‚przeróbki’ – dość sporą. Oczywiście odleżała się w oczekiwaniu koncepcji na nią, zwłaszcza, iż wymyśliłam, że zrobię dechę dwustronnie, więc obie strony musiały się i różnić i jednocześnie jakoś do siebie pasować. W końcu wpadłam na koncept w ogóle nie w mojej kolorystyce. Oczywiście nie omieszkałam się pobawić szablonami i szpachlówką, jako że to moje ostatnie miłości 😉 A na koniec do mnie dotarło, że projekt jest totalnie frankofilski, bo jedna strona prowansalska a druga burgundzka^^ Zatem voila!

Strona burgundzka:

I prowansalska:

Skomentuj

