Piórnik

Jako ponowna studentka dojrzałam do posiadania czegoś na przybory piśmiennicze. Wcześniej nosiłam ze sobą zwykle tylko długopis i ów spokojnie dawał się przekładać z torebki do torebki. Gdy jednak okazało się, że na zajęciach na uczelni przydałby mi się i ołówek (najlepiej z gumką), a może i jakiś kolorowy pisak sprawa zrobiła się trudniejsza. Po którejś próbie namierzenia owych akcesoriów na dnie torebki uznałam, że przydałby mi się po prostu piórnik. No i postanowiłam go sobie zdekupażować oczywiście. Z wynalezionego gdzieś w szufladzie opakowania do zestawu bierek:P Studiuję anglistykę, ale na brytyjskie motywy miejsca na piórniku już nie starczyło^^ Jedną stronę wysuwanej przykrywki zajęły bowiem oczywiście Indie:

p7p6

..a drugą Italia 😉

IMG_11430IMG_1127

Zdjęcia niestety, mimo kilku podejść,  wyszły kiepskie :/

Skomentuj

